Otiskem proti domácímu násilí

 

Celý výtěžek bude věnován občanskému sdružení. Návštěvníci nákupního centra, kteří chtějí projekt podpořit, si mohu koupit speciální edici keramické dlaždičky, na niž otisknou svoji dlaň, která se následně stane jednou z mnoha dlaždic tvořících zeď v novém nákupním centru Centrum Černý Most. 

V nákupním centru Centrum Černý Most byla zahájena charitativní sbírka, při níž si návštěvníci mohou zakoupit vlastní keramickou dlaždici z limitované edice o rozměrech 25 x 25 cm za minimální příspěvek 400 Kč a otisknout na ni svoji dlaň. Celý výtěžek sbírky bude věnován na pomoc obětem domácího násilí – aby mohly začít nový, šťastnější život. Dárci získají certifikát s konkrétními informacemi o ‚jejich‘ dlaždici, díky tomu ji budou moci snadno najít, až se objeví jako jedna z mnoha na zdi v novém nákupním centru. Marketingová manažerka Lenka Dvořáková a ředitel nákupního centra Martin Míček, oba ze společnosti Unibail-Rodamco, která vlastní a provozuje Centrum Černý Most a tento projekt organizuje, věnovali jako první příspěvek do sbírky. 

„I přes všeobecné povědomí o této problematice představuje domácí násilí stále velký problém. Počet nahlášených incidentů se v roce 2010 zvýšil a bohužel dokonce překonal doposud rekordní statistiku z roku 2007,“ uvedla Lenka Dvořáková, marketingová manažerka společnosti Unibail-Rodamco. „Mezi našimi developerskými aktivitami na přípravě nového nákupního centra a náplní Občanského sdružení Acorus, které pomáhá klientům začít nový, šťastnější život, je velmi jasná vazba. I proto jsme se rozhodli podpořit tento projekt a zařadit ho do našich aktivit souvisejících s výstavbou nového nákupního centra. Domníváme se, že i naši zákazníci uvítají možnost pomoci ostatním lidem tím, že společně s námi postaví ‚zeď‘ proti domácímu násilí. Po dokončení výstavby se jejich dlaždice stanou nesmazatelnou vzpomínkou na jejich pomoc,“ dodala Lenka Dvořáková. 

Společně s výstavbou nového nákupního centra byla zahájena také unikátní výstava, která představí historii, zajímavosti a budoucí plány nového centra. Ve 4 částech se veřejnosti představí samotné nákupní centrum a ve 2 pak zábavní centrum; ke shlédnutí jsou také historické fotografie a obrázky zachycující různé akce, důležité okamžiky v životě nákupního centra a samozřejmě i plakáty. Návštěvníci centra, kteří rádi soutěží, se mohou zapojit do Čerňákvízu – stačí odpovědět na pár otázek, přičemž odpovědi jsou zahrnuty mezi informacemi na výstavních panelech. Vítězové budou vylosováni ze správných odpovědí a slavnostní odměňování proběhne 3. dubna 2011. 

Více informací naleznete na adrese: www.centrumcernymost.cz.